به طراحی قاب گوشی اهمیت دهید

سه شنبه 3 مهر 1397
3:57
محسن


بسیاری از ما، طراحی قاب گوشی را از مهم‌ترین فاکتورهای خرید می‌دانیم. ظاهر گوشی‌ هوشمند می‌تواند حرف‌های زیادی را در مورد شخصیت‌ شما بزند. به عنوان مثال اگر از طرفداران سرسخت سریال Game of Thrones هستید، شاید بد نباشد که قاب گوشی مخصوص این سریال دوست‌داشتنی را بر روی گوشی خود امتحان کنید. شما همچنین می‌توانید قاب گوشی را خودتان طراحی کنید. با چسباندن تصاویر مختلف بر روی قاب ، تنوع و زیبایی را به گوشی خود بازگردانید.

در اوایل، سازندگان قاب‌ گوشی‌ هوشمند زیبایی را در اولویت اول خود قرار ‌دادند. اما بعد از گذشت زمان، کاربران محافظت و عملکرد مناسب قاب را به زیبایی ترجیح دادند به همین علت، اکثر قاب‌های امروزی طراحی بسیار زیبایی دارند و از طرفی دیگر، به خوبی از گوشی محافظت می‌کنند و عملکرد قابل قبولی را از خود می‌دهند.

مشاهده جدیدترین انواع قاب گوشی سامسونگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

قاب‌ گوشی به ارزش گوشی می‌افزاید

همان‌طور که گفتیم، گوشی‌های‌ هوشمند امروزی به راحتی و از طریق متفاوتی ضربه می‌خورند. اگر گوشی به زمین خورده و صفحه نمایش آن ترک بردارد، به راحتی ارزش گوشی‌ هوشمند شما کاهش می‌یابد. داشتن یک قاب مناسب می‌تواند از وارد شدن صدمات جدی به گوشی جلوگیری کرده و ارزش آن را در مقابل آسیب‌های وارد شده حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن قاب گوشی مناسب، می‌توانید از گوشی خود برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید و آن را در بهترین حالت ممکن نگه‌داری کنید.

بنابراین، می‌توان گفت که هیچ گوشی هوشمندی به طور کامل از ضربات در امان نیست. پس داشتن یک قاب گوشی مناسب می‌تواند برای هر اسمارت‌فونی ضروری باشد. احتمالا برای خرید قاب گوشی، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت اما سعی کنید قابی را انتخاب کنید که بتواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. محافظت را در اولویت اصلی خود قرار دهید و بعد از آن به موارد دیگری نظیر عملکرد و زیبایی قاب نگاه کنید. با گوشی خود سلفی بگیرید، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و تا می‌توانید Candy Crush بازی کنید اما ممطئن شوید که قاب گوشی مناسبی را بر روی اسمارت‌فون خود قرار داده‌اید.


[ بازدید : 693 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خوش‌دست بودن گوشی S7 همچنان می‌تواند با قاب گوشی هم ادامه داشته باشد

سه شنبه 3 مهر 1397
3:55
محسن

بدنه‌ی شیشه‌ای اس 7 سامسونگ به قاب گوشی نیاز دارد

در اولین نگاه به گوشی اس 7 سامسونگ، متوجه شباهت بیش از اندازه‌ی‌آن با اس 6 خواهید شد. سامسونگ در S6 در نهایت از بدنه‌ی پلاستیکی معروف خود که همیشه به قاب گوشی نیاز داشت خداحافظی کرد و به بدنه‌ای تمام فلزی و شیشه‌ای روی آورد. این طراحی به نظر می‌رسد در S7 نیز ادامه داشته و بار دیگر شاهد طراحی یکسان کره‌ای‌ها بر روی این گوشی هستیم. بنابراین بدنه‌ی شیشه‌ای سامسونگ کمی در مقابل آسیب‌های احتمالی آسیب‌پذیر نشان می‌دهد و بهتر است از قاب گوشی S7 برای محافظت از این بدنه‌ی زیبا استفاده کنید. با این حال، با نگاهی ریزتر به جزئیات ظاهری اس 7 متوجه تغییراتی نیز نسبت به نسخه‌ی پیشین می‌شویم. سامسونگ بر روی دکمه‌ی معروف Home گوشی تغییرات جزئی را ایجاد کرده که به هر چه زیباتر شدن S7 کمک کرده است.

خوش‌دست بودن گوشی S7 همچنان می‌تواند با قاب گوشی هم ادامه داشته باشد

در مقایسه‌ی این گوشی با هم‌رده‌های خود،‌ به هر چه خوش‌دست بودن آن پی می‌برید. بدنه‌ی فلزی شیشه‌ای گوشی اس 7 باعث شده تا گوشی به راحتی در دستان کاربران قرار بگیرد و احتمال زمین خوردن آن کم باشد. با این حال نمی توان گفت که اس 7 هیچ‌گاه از دستان شما بر روی زمین سر نخواهد خورد. به همین علت، قاب گوشی اس 7سامسونگ می‌تواند در این مواقع به کمک شما بیاید و گوشی چند میلیون‌ تومنی شما را نجات دهد. سامسونگ در این محصول نمایشگر 5.1 اینچی را در نظر گرفته است. حاشیه‌های نمایشگر بار دیگر در اس 7 کاهش یافته و همین مورد باعث شده تا شاهد محصول نازک‌تر و البته خوش‌دست‌تری نسبت به پرچم‌داران پیشین کره‌ای‌ها باشیم. البته S7 در مقایسه با S6 تقریبا یک میلی‌متر ضخیم‌تر شده اما مطمئن باشید با در دست گرفتن اس 7 هرگز متوجه این موضوع نخواهید شد چرا که ظرافت بیشتری در طراحی این محصول به کار گرفته شده است. طراحی و اندازه‌ی اس 7 به طوری صورت گرفته که به راحتی می‌توانید با یک دست با گوشی کار کنید.

قاب گوشی s7 edge را هم ببینید

قاب گوشی s7

جای بد حسگر اثر انگشت نیاز به قاب گوشی را بیشتر می‌کند

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت چپ قرار گرفته‌اند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است. این در حالی است که برای استفاده از حسگر اثر انگشت اس 7، همچنان باید از دکمه‌ی Home استفاده کنید که در هنگام کار با گوشی، ممکن است با کمی مشکل مواجه شوید و گوشی از دست‌تان به زمین بخورد. در هر حال، برای محافظت از گوشی، شما همچنان می‌توانید به فکر خرید قاب گوشی S7 سامسونگ باشید. برآمدگی دوربین همچنان بر روی اس 7 دیده می‌شود اما این برآمدگی، نسبت به قبل کمتر شده است. برآمدگی لنز دوربین در این گوشی تنها به 0.46 میلی‌متر رسیده و مشکلی با این بخش از گوشی نخواهید داشت. در کنار دوربین گوشی، فلش دوربین و سنسور ضربان قلب دیده می‌شود. بدنه‌ی گوشی S7 در مقابل اثر انگشت خوب کار نمی‌کند و جای اثر انگشت کاربران به راحتی بر روی گوشی باقی می‌ماند. به همین علت شاید بتوانید با خرید قاب گوشی اس 7 مراقبت بیشتری از ظاهر گوشی خودتان داشته باشید . در نهایت، ‌شاید سامسونگ اس 7 طراحی جدیدی را به کار نگرفته باشد، اما قطعا می‌توان گفت که S7 به مراتب خوش‌دست‌تر و زیباتر از S6 ساخته شده است و از خرید این گوشی پشیمان نخواهید شد.

قاب گوشی s7


[ بازدید : 683 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اطلاعاتی مفید در رابطه با خرید قاب گوشی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]