به طراحی قاب گوشی اهمیت دهید

سه شنبه 3 مهر 1397
3:57
محسن


بسیاری از ما، طراحی قاب گوشی را از مهم‌ترین فاکتورهای خرید می‌دانیم. ظاهر گوشی‌ هوشمند می‌تواند حرف‌های زیادی را در مورد شخصیت‌ شما بزند. به عنوان مثال اگر از طرفداران سرسخت سریال Game of Thrones هستید، شاید بد نباشد که قاب گوشی مخصوص این سریال دوست‌داشتنی را بر روی گوشی خود امتحان کنید. شما همچنین می‌توانید قاب گوشی را خودتان طراحی کنید. با چسباندن تصاویر مختلف بر روی قاب ، تنوع و زیبایی را به گوشی خود بازگردانید.

در اوایل، سازندگان قاب‌ گوشی‌ هوشمند زیبایی را در اولویت اول خود قرار ‌دادند. اما بعد از گذشت زمان، کاربران محافظت و عملکرد مناسب قاب را به زیبایی ترجیح دادند به همین علت، اکثر قاب‌های امروزی طراحی بسیار زیبایی دارند و از طرفی دیگر، به خوبی از گوشی محافظت می‌کنند و عملکرد قابل قبولی را از خود می‌دهند.

مشاهده جدیدترین انواع قاب گوشی سامسونگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

قاب‌ گوشی به ارزش گوشی می‌افزاید

همان‌طور که گفتیم، گوشی‌های‌ هوشمند امروزی به راحتی و از طریق متفاوتی ضربه می‌خورند. اگر گوشی به زمین خورده و صفحه نمایش آن ترک بردارد، به راحتی ارزش گوشی‌ هوشمند شما کاهش می‌یابد. داشتن یک قاب مناسب می‌تواند از وارد شدن صدمات جدی به گوشی جلوگیری کرده و ارزش آن را در مقابل آسیب‌های وارد شده حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن قاب گوشی مناسب، می‌توانید از گوشی خود برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید و آن را در بهترین حالت ممکن نگه‌داری کنید.

بنابراین، می‌توان گفت که هیچ گوشی هوشمندی به طور کامل از ضربات در امان نیست. پس داشتن یک قاب گوشی مناسب می‌تواند برای هر اسمارت‌فونی ضروری باشد. احتمالا برای خرید قاب گوشی، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت اما سعی کنید قابی را انتخاب کنید که بتواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. محافظت را در اولویت اصلی خود قرار دهید و بعد از آن به موارد دیگری نظیر عملکرد و زیبایی قاب نگاه کنید. با گوشی خود سلفی بگیرید، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و تا می‌توانید Candy Crush بازی کنید اما ممطئن شوید که قاب گوشی مناسبی را بر روی اسمارت‌فون خود قرار داده‌اید.


[ بازدید : 694 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اطلاعاتی مفید در رابطه با خرید قاب گوشی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]